Podrška kupcima

Podrška kupcima:

a) Kacige SCOTT uputstva: Groove, Spunto, Watu, Voltage.

b) Obavijest: Scott kacige sa CE oznakom. Više…

c) Kacige uputstva: VENTURA.

d) Standardni obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE.

e) Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača preuzmite OVDJE.

f) Shimano servisne upute na ovom linku primarno su namjenjene profesionalnim i iskusnim serviserima bicikala i nisu namjenjene korisnicima koji nisu obučeni za montažu bicikala.
Ako vam je nejasna bilo koja od informacija u uputama nemojte dalje nastavljati montažu, već za podršku kontaktirajte mjesto kupnje ili ovlaštenog trgovca biciklima.

g) Kod bicikala i biciklističke opreme koji dolaze sa fluorescentnim bojama, postoji opasnost od blijeđenja boje, jer takve boje ne sadrže UV zaštitu.

 

h) REKLAMACIJE:

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: Isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost, količinu i neoštećenost isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži, neotvarani i neoštećeni. Svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke, te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa, deklaracije, garancije, uputstva…). Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisutstvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer dostavne službe Vaš potpis tretiraju kao: “Vlastoručnim potpisom potvrđujete da ste pošiljku zaprimili u ispravnom stanju…” tako da pravo na naknadnu reklamaciju na dostavu nemate! Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške, isporučit ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku. Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s Vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. U slučaju da roba ima vidljive greške, robu možete reklamirati u tvorničkoj ambalaži i uz predočenje računa, osim one koja je oštećena nepravilnim korištenjem ili rukovanjem.