Podrška kupcima:

a) Kacige SCOTT uputstva: Groove, Spunto, WatuARX, Fuga, Supra, PLUS.

b) Obavijest: Scott kacige sa CE oznakom. Više…

c) Kacige uputstva: VENTURA.

d) Standardni obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE.

e) Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača preuzmite OVDJE.

f) Uputstvo za bicikle pogledajte ovdje. Zbog kontinuiranog razvoja bicikala moguće je da su neke informacije zastarjele ili nedostaju. U tom slučaju nam se obratite.

g) Uputstvo za Scott Bicikle pogledajte ovdje.

h) Jamstvo na Shimano proizvode je 2 godine, osim na Dura-Ace i XTR proizvode. Za Dura-Ace i XTR proizvode jamstvo vrijedi 3 godine. Od datuma  originalne maloprodajne kupovine. Na linku OVDJE vidite cijeli dokument s ostalim uvjetima jamstva.

i) Shimano servisne upute na ovom linku primarno su namjenjene profesionalnim i iskusnim serviserima bicikala i nisu namjenjene korisnicima koji nisu obučeni za montažu bicikala.
Ako vam je nejasna bilo koja od informacija u uputama nemojte dalje nastavljati montažu, već za podršku kontaktirajte mjesto kupnje ili ovlaštenog trgovca biciklima.

j) Da bi se postigao traženi efekt, fluoroscentne boje nemaju UV zaštitu. Zbog toga, kod predmeta na kojima se upotrebljava takva boja postoji tendencija blijeđenja boje. To je obično kod bicikala i biciklističke opreme.

k) REKLAMACIJE:

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: Isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost, količinu i neoštećenost isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži, neotvarani i neoštećeni.

Prilikom isporuke dostavnom službom svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke, te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa, deklaracije, garancije, uputstva…). Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisutstvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer dostavne službe Vaš potpis tretiraju kao: “Vlastoručnim potpisom potvrđujete da ste pošiljku zaprimili u ispravnom stanju…” tako da pravo na naknadnu reklamaciju na dostavu nemate!

Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške, isporučit ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s Vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. U slučaju da roba ima vidljive greške, robu možete reklamirati u tvorničkoj ambalaži i uz predočenje računa, osim one koja je oštećena nepravilnim korištenjem ili rukovanjem.

Primjer jamstvenog lista pogledajte OVDJE.