uvjeti-online-prodaje

 

  • Uvjeti kupnje (predugovorne obavijesti) – internet prodaja

 

1. Uvodne odredbe

Internetska stranica www.dinamic.hr u vlasništvu je trgovačkog društva PANEX DINAMIC d.o.o. iz Čakovca, Dr. Tome Bratkovića 1, OIB: 52774021276.

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i/ili raskid ugovora, sukladno zakonskoj regulativi.

Tvrtka PANEX DINAMIC d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave, ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Uvjeta kupnje, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja internetske stranice www.dinamic.hr. Stoga su Korisnici dužni prije svakog korištenja internetske stranice www.dinamic.hr pregledati sadržaj Uvjeta kupnje. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.dinamic.hr.

Osnovni pojmovi i definicije

Prodavatelj je:

Trgovačko društvo PANEX DINAMIC d.o.o. Dr. Tome Bratkovića 1, HR-40000 Čakovec, OIB: 52774021276.

Tel: +385 40 384161

Adresa e-pošte: info@dinamic.hr

Web: www.dinamic.hr

Prodavatelj prodajom putem internet stranice www.dinamic.hr nastupa u svoje ime.

Korisnik je svaki posjetitelj internetske stranice koji pretražuje internetsku trgovinu, ali ne obavlja kupnju. Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki/lozinke, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi www.dinamic.hr.

Kupac proizvoda je korisnik internetske trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac narudžbe i pošalje ga klikom na POŠALJI NARUDŽBU.

Pojmom kupca obuhvaćen je i krajnji potrošač, fizička osoba koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koji obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača, samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Dobavljač označava proizvođača ili njegovog ovlaštenog zastupnika na tržištu/teritoriju ili uvoznika.

Narudžba je obrazac koji popunjava kupac, slijedeći potrebne korake u Uputama za kupnju u internet trgovini „Panex Dinamic“.

Ugovor je dvostrani ugovorni odnos između Kupca i Prodavatelja u skladu s ovim Uvjetima i odredbama koje Kupac potvrdom narudžbe izričito prihvaća. Ovi Uvjeti i odredbe smatraju se sastavnim dijelom Ugovora.

Trajanje ugovora – Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu kojeg je trajanje okončano isporukom robe i izvršenim plaćanjem sa strane kupca, ako nije drugačije definirano ostalim uvjetima kupnje u nastavku.

Proizvodi – roba koja je prikazana na internet stranici www.dinamic.hr koju je moguće kupiti putem web trgovine.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno s opisom/specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda. Prije potvrđivanja narudžbe za kupnju proizvoda od Kupca će se tražiti da u cijelosti prihvati uvjete kupnje te da je s istima upoznat i suglasan. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom potvrde narudžbe. Nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti će biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-pošte kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

2. Svojstva robe

Svojstva robe: proizvodi na internet stranici www.dinamic.hr prikazani su slikovno i opisno.

Slike/fotografije proizvoda su ilustrativne i ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti.

U slučaju gore navedene nesukladnosti između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.dinamic.hr podložni su greškama, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazanih na www.dinamic.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.dinamic.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje zamjenskog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju potpune nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih uplaćenih sredstava u cijelosti.

  1. Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.dinamic.hr izražene su u Eurima. PDV je uračunat u cijenu proizvoda. Sve navedene cijene na www.dinamic.hr vrijede prilikom on-line kupovine, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti i ima pravo bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za webshop

Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Neovisno od prethodne točke ovih Uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje vrijede u trenutku izrade ponude.

U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave jer se isti posebno plaćaju, osim kod narudžbi iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako se naplaćuje, iznos PDV-a te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu robu i dostavu na traženu adresu.

Također u cijenu proizvoda nije uključena naknada za moguće plaćanje pouzećem, već se odvojeno iskazuje i iznosi 3% od i obračunava prema stvarnim troškovima dostavne službe.

VAŽNO: Svaka kartična transakcija (debitne i kreditne kartice) podložna je provjeri od strane pružatelja Payment Getaway usluge u trajanju od jednog do tri radna dana.

4. Troškovi dostave

Prilikom naručivanja svakog pojedinog proizvoda (ili više njih), a prije konačne potvrde narudžbe, kupac se obavještava o ukupnom trošku dostave.

Troškovi dostave su besplatni za sve narudžbe iznad 65,00 €, osim bicikala.

Troškovi dostave za narudžbe ispod 65,00 €, ovisno o masi paketa iznose:

– mali paket do 1 kg, 6,00 €

– mali paket do 2 kg, 9,00 €

– mali paket do 5 kg, 11,00 €

 

Trošak dostave bicikla iznosi 18,00 €/bicikl (glomazna pošiljka) i prikazuje se zasebno na računu

Preporučamo zatražiti osiguranje prijevoza robe (posebno bicikala) kod prijevoznika.

Trošak osiguranja prijevoza robe prikazuje se zasebno na računu

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Ne odgovaramo za oštećenje robe prilikom transporta.

5. Postupak kupovine

Registrirani korisnik pristaje da se kupnja putem WEB SHOP usluge vrši tako da registrirani korisnik kupuje proizvode dostupne putem WEB SHOP usluge kao „ Proizvodi“ ili „Artikli“ tako da ih bira na temelju prikazane slike, identifikacijskog broja i/ili oznake i osnovnog opisa proizvoda.

Ako proizvod više nije dostupan na zalihama ili je povučen iz prodaje isto će biti naznačeno, bit će obilježen kao nedostupan.

Narudžba s obvezom plaćanja vrši se elektronskim putem. Naručivanjem proizvoda (i/ili usluga) registrirani korisnik postaje kupac. Klikom na ikonu ”Dodaj”, odabrani proizvod sprema se u virtualnu potrošačku košaricu. U košarici kupac može povećavati broj istog, već odabranog proizvoda, brisati ili mijenjati odabrane proizvode.

Za nastavak postupka i kupovinu odabranih artikala potrebno kliknuti ”Kupi” gdje se nalaze svi odabrani proizvodi. Za odustajanje od kupovine artikala potrebno je kliknuti “X” ili “Ukloni“.

Roba se smatra naručenom u trenutku kada registrirani korisnik (kupac) prođe cijeli predviđeni postupak narudžbe i na adresu e-pošte kojom je registriran primi potvrdu da je narudžba s obavezom plaćanja (sukladno članku 67. Zakona o potrošaču) zaprimljena.

Ako Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca u roku od 48 (četrdeset osam) sati, telefonski ili putem emaila, te ga obavijestiti o navedenom. Kupac ima opciju otkazati naručeni proizvod i zatražiti povrat novca ili zatražiti zamjenski proizvod.

Minimalni iznos narudžbe je 15,00€.

– Prednarudžba bicikala ili opreme je narudžba robe koje nema na našem skladištu.

– Za prednarudžbe odobravamo 5% popusta.

Kod prednarudžbe robe potrebna je uplata predujma u visini od 20%, a minimalni iznos prednarudžbe je 30 €

Za ostale uvjete prednarudžbe slobodno nas kontaktirajte.

6. Uvjeti i rokovi plaćanja

 

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • NAČINI PLAĆANJA U WEB TRGOVINI
  • Gotovina prilikom preuzimanja (limitirano do vrijednosti od 1.300,00 €)
  • Opća uplatnica
  • Internet bankarstvo:
Karticama jednokratno plaćanje (prihvaćamo sve kartice) ·       Diners kartica

·       Maestro kartice

·       MasterCard kartice

·       Visa kartice

·       Visa Premium kartice

Karticama obročno od 2 do 12 rata bez kamata (ovisno o banci) ·       ZABA – Maestro, Mastercard

·       Erste – Mastercard (do 10 rata), Diners, Visa

·       PBZ – Mastercard, Visa, Visa Premium, jednokratno s odgodom plaćanja 30 dana

·       POBA – Mastercard, jednokratno s odgodom plaćanja 30 dana

 

Plaćanje gore navedenim karticama je beskamatno.

Minimalni iznos za plaćanje na rate po svim karticama je 15€ po svakoj odobrenoj rati.

 

– Plaćanje pouzećem (naknada za plaćanje pouzećem je 3% od ukupnog iznosa računa).

 

NAČINI PLAĆANJA U MALOPRODAJNIM POSLOVNICAMA

  • Gotovina prilikom preuzimanja
  • Kartično plaćanje
Jednokratno plaćanje (prihvaćamo sve kartice) ·       Diners kartica

·       Maestro kartice

·       MasterCard kartice

·       Visa kartice

·       Visa Premium kartice

Karticama obročno od 2 do 12 rata bez kamata (ovisno o banci) ·       ZABA – Maestro, Mastercard

·       Erste – Mastercard (do 10 rata), Diners, Visa

·       PBZ – Mastercard, Visa, Visa Premium, jednokratno s odgodom plaćanja 30 dana

·       POBA – Mastercard, jednokratno s odgodom plaćanja 30 dana

 

Plaćanje gore navedenim karticama je beskamatno.

Minimalni iznos za plaćanje na rate po svim karticama je 15 € po svakoj odobrenoj rati.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša webshop trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih pružatelja kartičnih usluga odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najsuvremenijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje poslovanja sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

 

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu i potpunu pouzdanost CorvusPay sustava. Pridržavanjem postupaka stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

 

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom, uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u poruci e-pošte kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen, narudžba izvršena / obrađena.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti u aplikaciji za pregled e-pošte:

  • Da li je poruka u „Junk/Spam“ folderu;
  • Da li je „mailbox“ pun .

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka, isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

 

7. Uvjeti  i vrijeme isporuke robe

Kada je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.

 

Naručeni proizvodi isporučuju se područje Republike Hrvatske. Dostavu vrši Prodavatelj (putem svojih djelatnika) ili angažiranjem, na tržištu dokazane, dostavne službe. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti, a bicikl/bicikli isporučuju se s na njima načinjenim nultim servisom.

 

Rok isporuke: Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 7 radnih dana  od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki. Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Preporučamo da kupac prilikom preuzimanja proizvoda provjeri za eventualna oštećenja i ako postoje da ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno kupac može odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ako to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve dokumente koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list i sl.), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, prilikom potvrde kupnje, molimo vas da to napišete u rubrici „NAPOMENA“ kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-poštom te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:

  • da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-poštom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja;
  • da naručeni proizvod preuzme na adresi jedne od trgovina uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja;

 

Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-poštu i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu Kupca.  Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva;
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca;
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj ne može utjecati
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

8. Jednostrani raskid ugovora

Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača roba predana u posjed. Da bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač mora obavijestiti Panex Dinamic d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem ovog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona i adresa e-pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Obrazac se nalazi ovdje. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam bez odgađanja, e-poštom.

U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Panex Dinamicu d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora prodavatelju. Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka naprijed navedenog roka poslao robu prodavatelju. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Panex Dinamic d.o.o. dužan je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, izvršiti povrat novca potrošaču , ali ne prije nego što mu roba bude vraćena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je potrošač izvršio uplatu. U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju, Panex Dinamic d.o.o.. nije obvezan prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Panex Dinamic d.o.o.  ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
  • Kupaca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
  1. Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju isporuke robe koja nije naručena ili isporuke robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost, količinu i stanje isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži, neotvarani i neoštećeni.

Prilikom isporuke dostavnom službom svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke, te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa, deklaracije, garancije, uputstva…). Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisustvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer dostavne službe Vaš potpis tretiraju kao: “Vlastoručnim potpisom potvrđujete da ste pošiljku zaprimili u ispravnom stanju…” tako da nemate pravo naknade (reklamacije na dostavu!

Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške, isporučit ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s Vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. U slučaju da roba ima vidljive greške, robu možete reklamirati u tvorničkoj ambalaži i uz predočenje računa, osim one koja je oštećena nepravilnim korištenjem ili rukovanjem.

Primjer jamstvenog lista pogledajte ovdje.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima.

Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju poslati na:

e-poštu: info@dinamic.hr

ili pisanim putem na adresu:

PANEX DINAMIC d.o.o.

s naznakom “Reklamacija”.

Dr. Tome Bratkovića 1

40000 Čakovec

 

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena;
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja;
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) koji Kupac ustanovi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene. Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pojave po proteku dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci. Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je sljedeće:

  • Kopija računa bicikla;
  • Kopija jamstvene knjižice bicikla;
  • Fotografije cijelog bicikla;
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira okvir ili dio (iz više kutovakutova);
  • Fotografije serijskog broja bicikla (uobičajeno se nalazi na okviru s donje strane kućišta ispod osovine pogona).

Molimo Vas da fotografije budu dobro izoštrene, jasno vidljive i ne veće od 1 MB po fotografiji.

Kod reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je sljedeće:

  • Račun artikla;
  • Fotografije cijelog oštećenog artikla;
  • Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova);
  • Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji),

Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. veljače. 2016. godine za sve članice EU, sporove vezane uz on-line kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To podrazumijeva da ukoliko naiđete na poteškoće tijekom on-line kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda i sl.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjoj poveznici. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službenih jezika EU.

10. Jamstvo

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je proizvod korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima. Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja, te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka izvan ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja proizvoda. Jamstvo ne pokriva standardno trošenje komponenti i dijelova kao što su: pneumatici, zračnice, kočnice, sajle/bužiri kočnica i mjenjača, kočione obloge/kočione pločice, žarulje, lančanici pogona, lanci i kazetni/navojni stražnji lančanici, obruči, baterije itd. Račun kao dokaz kupnje obavezan je za sve reklamacijske postupke i/ili pozivanje na prava iz jamstva. Za svaki reklamirani proizvod koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok se produžava za period u kojem je proizvod bio na popravku.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren. Ako popravak/zamjena proizvoda ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski proizvod iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku proizvoda. Proizvod održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja proizvoda koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

11. Politika privatnosti i kolačići

Izjavu o privatnosti tvrtke Panex Dinamic d.o.o. pogledajte ovdje, a više o kolačićima saznajte na poveznici.

Pristup na internetske stranice www.dinamic.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, a koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Korištenje Internetske stranice www.dinamic.hr isključivo je na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Internetskoj stranici www.dinamic.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje www.dinamic.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Internetske stranice www.dinamic.hr.

Korisnik je upoznat s činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Panex Dinamic d.o.o. te prihvaća da tvrtka Panex Dinamic d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu. Korisnik se slaže i prihvaća da pristup Internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.

 

Ovdje je skraćeni pregled uvjeta prodaje.