Svaki element potpuno novih Syncros Capital SL i SL Aero kotača dizajniran je da funkcionira kao dio sustava za brzinu. Jednodijelni karbonski dizajn pruža lakši, jači i osjetljiviji osjećaj koji će vas učiniti bržima i na cesti i na makadamu. Brže ubrzanje, brže skretanje, bolje upravljanje i nestvarne Aero performanse postižu se na kotačima koji se jedva osjete na vagi.
Monocoque sustav kotača (MWS)
Uvođenje sustava s malom inercijom, otporom i otporom kotrljanja koji u isto vrijeme daje dobru upravljivost i stabilnost ne bi bilo moguće bez odgovarajuće tehnologije. Inovativna One-Shot patentirana proizvodna tehnika najbolji je način za izradu najbržeg kotača na tržištu. Korištenjem punog potencijala dostupnih svojstava materijala karbonskih vlakana i novog proizvodnog procesa, MWS isporučuje najbolje karbonske kotače.
Razvijen je novi proces u usporedbi sa Syncros Silverton SL kotačima koji omogućuje uklanjanje karbonske školjke glavčine koja se koristila kao razmak između prirubnica. Uklanjanje ove školjke karbonske glavčine donosi dvije prednosti. Prvo, to znači manje dijelova što rezultira manjom težinom. Drugo, manji promjer glavčine i prirubnice poboljšavaju aero performanse. To je moguće kombiniranjem prednaprezanja žbica i spajanja cijevi ležaja u jedan postupak. Nakon stvrdnjavanja, žbice su prednapete prisilnim pomicanjem prirubnica nakon čega slijedi umetanje i lijepljenje cijevi ležaja. Visokoprecizna šablona osigurava ispravnu i ujednačenu prednapetost žbica.
AERODINAMIČKE PERFORMANSE
Od samog početka inženjeri su razmatrali niz uvjeta vožnje kako bi pružili optimalne aero performanse za Capital SL. Brzina vožnje, brzina vjetra i smjer vjetra uzeti su u obzir od početka. Jedinstveni monocoque dizajn donosi 7% aero uštede u usporedbi s našom referentnom oznakom – čak i sa širom gumom. Kako je kotač razvijen kao sustav – kotač i guma zajedno – uravnotežene su Aero performanse s otporom kotrljanja pružajući najbrži ukupni sustav u svim situacijama.
Računalna optimizacija (CFD)
Gotovo 200 konfiguracija kotača Capital SL simulirano je s CFD tehnologijom, svaka od njih pod nekoliko različitih kutova skretanja. Optimizacija oblika geometrije naplatka omogućila nam je smanjenje odvajanja dijela naplatka pri velikim kutovima skretanja. To dovodi do smanjenja otpora i čini kotač predvidljivijim u vjetrovitim uvjetima.
Ispitivanje u zračnom tunelu
Kako bi optimizirali aerodinamičke uštede, uzet je jedinstveni jednodijelni dizajn sa žbicama od karbonskih vlakana u zračni tunel. Koristeći namjenski izgrađen sustav koji je dizajniran za mjerenje rotacijskog i translatornog otpora, testirani su dizajni za potpuno nove Capital SL Aero i Capital SL.
Kako bi testirali različite konfiguracije oblika naplatka, razvije je specifičan metalni naplatak s istom geometrijom ležaja naplatka kao i konačni naplatak koji je montiran na prototip model koji točno predstavlja vanjski oblik. Žbice su modelirane tako da imaju isti oblik kao i konačni naplatak.
Capital SL Aero i Capital SL nadmašuju testirane konkurentske kotače. Najbliži konkurent je gotovo 7% sporiji.
Brže ubrzanje, brže skretanje i bolje upravljanje
Niska rotacijska inercija je ključni faktor u smanjenju vremena odziva kotača u sprintu ili ubrzanju. Moderan proces proizvodnje smanjuje težinu oko ruba i koncentrira je oko glavčine. Ovaj jedinstveni proces pokazuje 20% smanjenje rotacijske inercije za kotače Capital SL u usporedbi s konkurencijom. Manja rotacijska inercija znači manje snage potrebne za postizanje brzine i brži odgovor na svaki napor.
Optimizacija krutosti usko je povezana s osjećajem upravljanja vozača i kao takva. je područje fokusa. Drastično je rađeno na ovoj ključnoj komponenti kako bi se osigurale najbolje performanse i osjećaj u svim uvjetima vožnje.
Kao rezultat patentirane tehnologije Monocoque Wheel System (MWS) i jedinstvenog procesa prednaprezanja, postignuta je veća napetost žbica u usporedbi s kotačima s karbonskim žbicama konkurencije. Ovo donosi življi kotač s boljim odzivom, bilo da se spuštate ili penjete na svoj omiljeni planinski prijevoj. Karbonske žbice teže manje od tradicionalnih čeličnih žbica, a ipak su 35% jače. Za razliku od tradicionalne fiksacije žbica, žbice Capital SL-a spojene su izravno na rub i kreću se od ruba preko ruba do druge strane ruba dok su upletene na sjecištu, povećavajući i optimizirajući torzijsku krutost. Možete skrenuti brže i preciznije u svim uvjetima vožnje.
HOOKLESS tehnologija
S dizajnom bez kuka, struktura naplatka je poboljšana, što rezultira jačim i lakšim naplatkom. Aerodinamički, odsutnost kuka dovodi do glatkijeg prijelaza s gume na naplatak, što smanjuje otpor. Rub bez kuke pruža povećanu zaštitu od udaraca i smanjene ravnine priklještenja, posebno za korištenje na makadamu. Unutarnja širina od 25 mm optimizirana je za najbolji kompromis između aerodinamičkog otpora i smanjenog otpora kotrljanja sa širim gumama.
Kotači Syncros Capital SL i SL Aero razvijeni su promatrajući kotač kao sustav koji uključuje gumu i njen otpor kotrljanja. To je dovelo do prilagodbe širih guma koje nude manji otpor kotrljanja.
Očito, šira kombinacija gume i naplatka daje više površine “jedra” nego uža postava. Ovaj udar je posebno važan za prednje kotače kao prvu točku napada vjetra. Stražnji kotač i guma uglavnom su izolirani od turbulencije vjetra, zbog okvira bicikla i pomicanja nogu. Uzimajući u obzir ta različita ponašanja, cilj je bio zajednički razviti specifične prednje i stražnje gume s jakim partnerom, Schwalbeom. Potpuno nova prednja guma Pro One Aero dizajnirana je s najaerodinamičnijim oblikom na modernim naplatcima, dok je stražnja guma Pro One Aero posvećena niskom otporu kotrljanja s puno izdržljivosti.
Kompatibilnost guma
Tehnologije Tubeless i Hookless zahtijevaju kompatibilne gume. Ostvarena je suradnja s proizvođačima guma kako bi se osigurala kompatibilnost guma/naplataka za cestovne i šljunčane gume. Ovdje pronađite tablicu kompatibilnosti guma s popisom guma koje su odobrene za kotače Capital SL i 1.0s/1.0.
Popis se odnosi samo na cestovne gume.
Napomena: Maksimalni tlak u gumama NE smije prelaziti 72,5 psi ili 5 bara.
Pregled svih kotača možete vidjeti OVDJE.